Grup tinta
Grupul Ţintă al Proiectului a fost reprezentat de 400 de persoane în căutarea unui loc de muncă, 760 angajaţi din mediul rural, 400 de şomeri, 190 de manageri din mediul rural şi 440 persoane ocupate în agricultura de subzistenţă.
Persoanele care constituie grupul ţintă al proiectului au fost sprijinite prin una sau mai multe măsuri. Astfel, aceştia au beneficiat de măsuri de informare-conştientizare, fie prin participare directă la conferinţe, evenimente, caravane, târguri de sănătate, workshop-uri, cursuri, fie prin alte mijloace – materiale informative şi promoţionale, informări prin intermediul posturilor TV şi radio locale.
Dintre persoanele vizate, 494 au participat la programele de formare profesională prevăzute în cadrul proiectului (adică 200 manageri şi 294 angajaţi din mediul rural), celorlalte fiindu-le destinate în mod special activităţile de Informare-educare şi activităţile de consiliere şi orientare profesională, în scopul unei mai bune integrări şi adaptări la piaţa muncii, aflată într-o continuă schimbare.
Pentru a satisface nevoile clar definite ale grupului ţintă, activităţile au fost concepute astfel încât să ţină cont de potenţialul membrilor grupului ţintă, de perspectivele de dezvoltare pe termen scurt şi mediu ale pieţei muncii în mediul rural, cât şi de specificul zonei.